مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در آستانه سالگرد شهادت شهید منوچهر شجاعیان در سفر به شهرستان نورآباد ممسنی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

عطا پورشیرزاد به همراه محسن جوادی رئیس اداره حراست و محسن درخشان مشاور مدیرکل در امور ایثارگران استان از خانواده این شهید والامقام که خالصانه و مضلومانه جان خود را فدای صیانت از انفال الهی کرده بود، دیدار و گفتگو کردند.

او با تجلیل از مقام شامخ شهدای محیط بان  به ویژه این شهید بزرگوار و بزرگداشت یاد و خاطره این شهید در آستانه سالگرد شهادت او از صبر وشکیبایی همسر شهید و فرزندان وی تقدیر بعمل آورد.

شهید محیط بان منوچهر شجاعیان در چهارمین روز از تیرماه سال ۱۳۹۵ در پی گشت و کنترل منطقه ضمن در درگیری با شکارچیان متخلف پارک ملی بمو با شلیک مستقیم گلوله به ناحیه سینه و گلو به مقام والای شهادت رسید.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ضمن سرکشی به ادارات شهرستان های نورآباد، با کارکنان اداره شهرستان نور آباد ممسنی و رستم دیدار صمیمانه و چهره به چهره داشته و پس از تبین خط مشی های مدیریتی از نزدیک با مسائل و مشکلات همکاران و معضلات محیط زیستی شهرستان آشنا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.