در جلسه بررسی مشکلات روند تکمیل طرح ملی آبرسانی هفتیان به تفرش مصوب شد پمپ ۷۰ لیتری طرح هفته آینده نصب شود.

جلسه بررسی مشکلات روند تکمیل طرح ملی آبرسانی هفتیان به تفرش و ارائه راهکار‌های لازم به با حضور جمعی از مسئولین استانی از جمله مدیر عامل آب منطقه‌ای و آبفا، بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، رضایی سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان تفرش برگزار شد.

این جلسه در سالن جلسات فرمانداری تفرش برگزار شد که از مهم‌ترین مصوبات این جلسه میتوان به نصب پمپ ۷۰ لیتر در هفته آتی اشاره کرد.

در این جلسه همچنین مصوب شد آب منطقه‌ای با همکاری آبفا تا تکمیل طرح نگهداری خط انتقال را برعهده بگیرند و همچنین هزینه‌های برق از اعتبارات سال ۱۴۰۰ آب منطقه‌ای داده شود.

بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ملی انتقال آب هفتیان به منظور تامین پایدار آب شرب و آب کشاورزی شهر تفرش و چهل روستای تابع این شهرستان تعریف شده است.

بیاتی گفت: این طرح سال گذشته به صورت اضطرار راه اندازی شده و می‌باید نشست و جلسات بررسی روند این طرح بصورت مستمر جهت رفع کمبود‌ها و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها ادامه داشته باشد تا مراحل نهایی پروژه آب هفتیان در اسرع وقت به اتمام برسد و طرح از حالت اضطرار خارج شده و به صورت کامل به بهره برداری برسد.

محمدرضا رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش هم گفت: تامین پایدار آب شرب و آب کشاورزی این منطقه در فصل تابستان نسبت به سایر فصول در اولویت است و مسئولان باید با جدیدت بیشتری موانع را بررسی و جهت رفع آن‌ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.