معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: بیش از ۸۵ درصد نانوایی‌های استان به دستگاه کارتخوان مجهز شده اند.

دهنوی امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار گلستان گفت: بیش از ۹۳ درصد از نانوایی‌های شهری و ۷۸ درصد نانوایی‌های روستاییو در مجموع بیش از ۸۵ درصد کل نانوایی‌های استان مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده اند.

او گفت: امیدواریم تا پایان هفته صد در صد نانوایی‌های استان به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شوند و تا پایان تیرماه فروش نان از طریق این دستگاه‌های کارتخوان انجام شود.

دهنوی می‌گوید: اقدام وزارت اطلاعات برای شناسایی شبکه‌ای که ۵۶ هزار کیسه آرد رااز زنجیره استان گلستان و سایر استان‌ها خارج کرده بود نشان می‌دهد اتفاقی در حال افتادن است و با هر کسی در هر سطحی که با امنیت غذایی مردم بازی کند برخورد می‌شود.

دهنوی گفت: بیش از ۸۰۰ نانوایی مشمول بخش تعزیر شده اند و این یعنی بیش از یک سوم نانوایی‌های استان تخلف کرده اند و این تخلف‌ها شامل عرضه خارج از شبکه، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

او گفت: امیدواریم فرایند فروش نان تا پایان تیر در استان به حالت عادی بر گردد.

دهنوی درباره قیمت پایین مرغ دربازار نسبت به قیمت مصوب گفت: پیش بینی کرده بودیم حدود دو ماه زمان می‌برد تا عرضه و تقاضای مرغ در استان به هم برسد و از آنجایی که ما استان عرضه کننده مرغ هستیم قیمت مرغ از ۵۹ هزار و ۸۰۰ نباید بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.