حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: باید بررسی کرد که چه کسی مسئول بی سر و سامانی بازار است و علت آن چیست.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: از استاندار و فرماندار بافق گلایه داریم و باید پاسخگوی گرانی‌ها باشند.

او گفت: گران فروشی با جریمه کردن درست نمی‌شود و باید مجازات شلاق برای مغازه‌داران گران فروش در نظر گرفت چراکه آتش این گرانی‌ها و بی عدالتی‌ها قشر محروم را می‌سوزاند.

امام جمعه بافق گفت: از پارتی بازی‌ها و خرید مجوز‌ها انتقاد داریم چراکه خدمت در ادارات پولی شده است و جان آدم‌ها خرید و فروش می‌شود.

سعادت‌فر گفت: گروه‌های مختلفی با اهداف خاص، مشکلات را مطرح می‌کنند که این موضوع نیازمند موقعیت شناسی در این برهه از زمان است.

او گفت: برخی از این گروه‌ها، مرفه بی درد و هوس باز هستند که این مشکلشان اقتصاد کشور نیست بلکه نظام اسلامی است.

سعادت فر گفت: این گروه‌ها فکر براندازی هستند چرا که جلوی آزادی حیوانی آنان گرفته شده است و معاند و بدخواه هستند.

او گفت: گروه دوم منفعت طلبان هستند که در دولت قبل پست داشتند که با برجام نافرجام مشکلات را ایجاد کردند و الان داعیه حل مشکلات هستند.

امام جمعه بافق گفت: برخی از منتقدین نیز مردم انقلابی و همیشه در صحنه هستند که با وجود انتقاد‌ها و مشکلات، در خط نظام و انقلاب هستند و هیچ مخرج مشترکی با دشمن واستکبار ندارند.

سعادت فر گفت: مطالبه جدی مردم انقلابی، اقتدار مسئولان و پاسخگویی آنان است.

او گفت: نباید به تحلیل و اخبار برخی از رسانه‌ها که جاهل و شیطانی هستند توجه کرد، چرا که این‌ها دعوا‌های داخلی است و باید صف خود رو از غرب‌گرایان و هوس بازان جدا کنیم.

خطیب جمعه بافق گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم ملجأ مردم باشد و طوری عمل کند که اگر برای فردی مشکلی ایجاد شد، میل و رغبت داشته باشد برای حل مشکل خود به این نهاد رجوع کند.

او گفت: هفته حقوق بشر آمریکایی این پیام را دارد که محصول اعتماد به استکبار و آمریکای جنایتکار، هفت هزار ترور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.