آیت الله ناصری گفت: گرانفروشی خیانت به مردم است و کنترل و نظارت مسئولان بر بازار بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر یزد گرانفروشی را خیانت به مردم دانست و کنترل و نظارت بیشتر بر بازار را از مسئولان خواستار شد.

آیت الله ناصری با اشاره به گرانی‌ها و فشار اقتصادی، گفت: دولت کار‌های اساسی و خوبی را انجام می‌دهد که در مسیر خودکفایی کشور بسیار موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان به تلاش‌های رئیس جمهور و دولت برای حل مشکلات کشور هم اشاره کرد و گفت: امروز همه باید صبر کنیم و اسراف نکنیم تا مکر دشمنان ما را اذیت نکند.

خطیب نمازجمعه یزد گفت: امروز مسئولان دولت، بین مردم هستند، البته کمی توقعات، از دولت بالا و از طرف دیگر مکر و توطئه دشمنان زیاد است.

او، از مسئولان استان یزد خواست برای انتقال آب به یزد جدی‌تر باشند چراکه با وجود آب، کشاورزی رونق می‌گیرد و خودکفا می‌شویم.

آیت الله ناصری علت دشمنی غربی‌ها با ایران را سرخم نکردن ایران در مقابل استکبار دانست و گفت: از چندسال پیش خصلت استکبار جهانی در دنیا کشتار و قلدری بوده و، چون ملت ایران نپذیرفت که زیر سلطه آن‌ها باشد، سعی می‌کنند که ما به جایی نرسیم و به فکر رشد و خودکفایی نباشیم.

آیت الله ناصری با انتقاد از بعضی‌ها که نگاهشان به غربی‌ها است بر توکل بر خداوند تاکید کرد و گفت: برنامه رهبر معظم انقلاب و دولت این بوده که ما بنده خدا باشیم و دنیا و آخرت و خدا را داشته باشیم و بدانیم همه چیز به دست خدا است.


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: انقلاب ما در مسیر انقلاب امام حسین (ع) و حرکت الهی پیامبر اسلام است.

آیت الله ناصری گفت: روح امام، روح انقلاب است و نباید کمرنگ شود و باید تلاش کنیم تا ارتجاع در ما نفوذ نکند.


امام جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه‌ها بر هوشیاری در برابر دروغگویی‌های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی را رها کنید چرا که این‌ها همه دروغ است و همه مراقب باشیم و به دروغگویی‌های فضای مجازی اعتماد نکنیم چرا که این دروغگویی‌ها مردم را ناامید و عصبانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.