سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان گفت: ۲ روز سخت دیگر در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان گفت: مقام‌هایی را که امروز کسب کردیم به جامعه بزرگ تکواندو تبریک می‌گویم و باید بدانیم که این موفقیت‌ها تلاش کار تیمی بوده است. مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به دوره قبلی خود از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بوده است. شیدایی و کیانی در اولین بازی خود استراحت داشتند. کیانی در دومین بازی خود فیلیپین و در سومین بازی حریف چینی خود را شکست داد و مدال نقره خود را قطعی کرد. در فینال حریف ازبکستانی خود را با اقتدار شکست داد و مدال طلا را به خود اختصاص داد. کیانی تکواندوکار باهوش و خوبی است و نتیجه زحمت های خود را گرفت. او در افتخارات خود مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه نداشت، اما امروز این رکورد را شکست و یک مدال طلا را هم برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳ - کیلوگرم کشورمان توانست با برتری ۲ بر صفر برابر چاروس کامایوا از کشور ازبکستان مدال طلای این وزن را کسب کند.

مداح در مورد عملکرد زهرا شیدایی گفت: سطح توقع ما از شیدایی خیلی بالا بود، اما کسب مدال برنز آن هم برای ما ارزشمند است. شیدایی ورزشکار خیلی خوبی است و تمام تلاش و زحمت‌های آن در تمرینات بر ما پوشیده نیست، اما شیدایی در نیمه نهایی مقابل حریف قدرتمند و نامدار چینی شکست خورد که این شکست به کم تجربگی شیدایی هم مربوط می شود به دلیل اینکه در مسابقات زیادی شرکت نکرده و تجربه زیادی ندارد.امروز با تمام نتایجی که کسب کردیم به اتمام رسید و ما ۲ روز سخت دیگر در پیش داریم که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که بتوانیم دل همه مردم را شاد کنیم.

زهرا شیدایی  تکواندو کار کشورمان در وزن ۵۷ - نیز موفق شد مدال برنز را کسب کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار