رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی برای طرح در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت : البته هنوز نهایی نشده که کدام یک از این پروژه‌ها در این سفر مصوب می‌شود.

قباد محمدی گفت : سفر فرصت خوبی است که باید از آن برای جبران کمبود‌ها در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان استفاده کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای این سفر حدود ۱۵ درخواست مهم آماده کرده ایم که هنوز نهایی نشده اند و تمامی آن‌ها پروژه‌های نیمه تمامی است که استان به شدت به آن‌ها نیاز دارد.

این درخواست‌ها تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده‌ها و تکمیل پایگاه‌های فوریت‌ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت‌های بیمارستانی را شامل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برخی از این پروژه ها، از درخواست پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان در این سفر خبر داد و گفت: تکمیل فاز دو بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته‌های ما در این سفر است.

محمدی به درخواست تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تخخوابی در این سفر اشاره کرد و گفت: پیشنهاد کرده ایم که این بیمارستان طی سه سال تکمیل شود.

 تکمیل بیمارستان دالاهو طی دو سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تخخوابی روانسر را هم طی این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.

 پروژه‌های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان از جمله خواسته‌های مهم دیگر دانشگاه در این سفر است.

تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی دو بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت از دیگر خواسته‌های ما در این سفر است.

 تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه را در این سفر درخواست کرده ایم.

در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این سفر درخواست شده است.

 بیشتر این پروژه‌ها در لیست مصوبات سفر قرار گرفته و حوزه بهداشت و درمان بتواند از برکات این سفر بهره‌مند شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.