حمید زاده گفت: الگوی تربیت آمیخته یکی از موضوعات مهمی است که بعد از پشت سر گذاشتن کرونا، بیشتر کشورها به آن پرداختهاند؛ زیرا نمیتوان به روشهای آموزشی قبل از کرونا بازگشت. بر این اساس با توجه به برگزاری دوره تجربه آموزی، گزارشی از سوی یکی از اعضای قرارگاه ارائه شد تا با تعمیم دورههای آموزشی مربوطه برای همه همکاران، زمینهای برای تحول و ارتقای کیفیت تدریس معلمان و یادگیری دانش آموزان در سال تحصیلی آینده باشد.
او گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که قرارگاه دنبال میکند، موضوع زیرساخت فناورانه و اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات در سطح مدارس است که در جلسه سیویکم به آن پرداخته شد. پس از بررسی تجربیات تفاهمنامه فی مابین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش که در کارگروه زیرساخت فناورانه که با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش برگزار میشود، مدارس و دانش آموزان و معلمان بتوانند به شکل مطلوب از ارتباطات شبکه در سال جاری نیز بهره برداری کنند.
او گفت: توسعه تولید داخل با حمایت از بخش خصوصی در زمینه تبلت و سیمکارت دانش آموزی به عنوان ابزار زیست بوم آموزش و پرورش و همچنین تولید و نمایشگرهای بزرگ در کلاس درس به عنوان جایگزین تختههای سفید و هوشمند نیز در دستور کار قرارگاه است که در جلسات بعدی قرارگاه به صورت جدیتری به آن خواهیم پرداخت.