مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: پارسال ۲۲۰۰ پرونده تشکیل شد که ۳۳ درصد پرونده‌ها در زمینه کمیسیون‌های با موضوع قصور پزشکی بوده است.

علیرضا درودچی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه در تشریح جزئیات پرونده های کمیسیون پزشکی قانونی در سال ۱۴۰۰ گفت: پارسال۲۲۰۰ پرونده تشکیل شد که ۳۳ درصد پرونده‌ها در زمینه کمیسیون ها با موضوع قصور پزشکی، ۱۷ درصد پرونده با موضوع روانپزشکی و ۵۰ درصد پرونده در کمیسیون های با ما موضوعات معاینات و متوفیات و غیره بوده است.

 او همچنین از دریافت مجوز‌های لازم برای ساخت مرکز فیروزآباد و شیراز خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای ساخت و ساز انجام می‌شود و امیدواریم طی دو سال آینده هر دو مرکز به بهره‌برداری برسد.

درودچی همچنین گفت: مسئله زمین تامین شده و در شهرستان‌های دیگر نیز مراکزی احداث شود که از جمله در شهرستان استهبان و گراش زمین لازم اخذ شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: در آموزش تعاملاتی با دادگستری انجام شده است که ۸ دوره آموزشی در زمینه مسائل پزشکی قانونی برگزار شده و در حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز با همکاری دانشگاه ۳۸ دوره به صورت وبینار برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.