آغاز مهلت ثبت نام در طرح سرباز طلبه در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان ثبت نام در طرح سرباز طلبه از امروز می‌توانند به این اداره کل مراجعه کنند.

آقای امیریان گفت: متقاضیانی که نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه پیشخوان بر خط خدمات حوزه‌های علمیه اقدام کرده اند، در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به واحد استخدام اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، نسبت به تشکیل پرونده فیزیکی و معرفی به هسته گزینش استان اقدام کنند.

علاقمندان از امروز تا روز چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲:۰۰ به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند؛ لازم به ذکر است تاریخ مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.


بیشتر بخوانید


دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات سطح یک، دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، برخورداری از توانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت‌های محوله، تعهد به انجام ماموریت‌های محوله در طول دوران خدمت سربازی، ملبس بودن به لباس روحانیت و تعهد به رعایت سایر شئون روحانیت (داشتن جواز تلبس) از جمله شرایط فردی جهت شرکت در طرح سرباز طلبه است.

ثبت نام و اعزام طلاب فقط از طریق سامانه امریه مرکز مدیریت صورت می‌پذیرد و اولویت خدمت وظیفه این افراد فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است.

در صورت نیاز حداکثر به میزان ۱۲ ساعت در دروس مرتبط مانند قرآن، معارف اسلامی، فلسفه و منطق، دبیری عربی از ظرفیت آن‌ها در امر تدریس استفاده خواهد شد.

اولویت محل خدمت این افراد، مدارس با نیاز‌های خاص فرهنگی-تربیتی، مدارس شبانه روزی و مناطق محروم و مدت خدمت وظیفه در آموزش و پرورش، ۲۴ ماه است و برای افرادی که در بین سال تحصیلی منتزع شده و یا مرتکب غیبت غیرموجه (بیشتر از یک ماه) شوند، گواهی انجام وظیفه صادر نمی‌شود.

میزان مرخصی افراد بر اساس ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، یک ماه در سال و صرفا در فصل تابستان (ترجیحا به جز شهریور) قابل استفاده است.

حقوق ماهیانه افراد، بر اساس شیوه نامه حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا و ستاد کل نیرو‌های مسلح و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه پرداخت می‌شود.

لازم به ذکر است پرداخت هرگونه وجهی در قالب اضافه کاری، عیدی، پاداش و ... ممنوع است.

شروع به کار افراد از تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۱ و مدت خدمت وظیفه افراد به میزان ۲۴ ماه است لذا ضروری است افرادی ثبت نام کنند که فاقد هرگونه کسری خدمت باشند.

امسال آموزش نظامی طلاب وظیفه به میزان دو هفته قبل از شروع دوره خدمت انجام می‌شود که عدم حضور فرد در دوره به منزله انصراف از امریه خواهد بود.

اصل و دو سری تصویر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و دو سری تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل و دو سری تصویر کارت ملی، یک عدد پوشه فنردار سفید رنگ، چهار قطعه عکس ۳*۴ پشت نویسی شده، برگه اعزام به خدمت از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام است.

متقاضیان هنگام مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری حتما ملبس به لباس روحانیت باشند ارائه اصل مدارک امتیازآور بر اساس فرم امتیاز بندی الزامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار