سنجش سلامت جسمانی نوآموزان سال ۱۴۰۱ در چهارمحال و بختیاری، از هفته اول تیر ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

آقای امیریان مدیر کل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:  امسال ۲۹ هزار نوآموز در مراکز سنجش سلامت جسمانی ارزیابی می‌شوند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر مربوط به نوآموزان بدو ورود به دبستان و ۱۰ هزار نفر پیش دبستانی هستند.

فرآیند اجرایی سنجش نوآموزان از ابتدای ورود نوآموز به مدرسه‌ی محل ثبت نام و دریافت نتیجه ارزیابی‌ها در پایگاه بصورت آنلاین و الکترونیکی انجام می‌شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی و پراکندگی مناطق برای رفاه خانواده‌های نوآموزان بویـژه در مناطق محروم و دور افتـاده ۱۱ پایگاه از ۱۲ پایگاه اولیه به صورت سیـار به نوآموزان خدمت رسانـی می‌کنند. یک پایگاه هم به صورت تخصصی در شهرکرد فعالیت می‌کند.

پس از نوبت گیری مدیر مدرسه، روند ارزیابی نوآموزان در پایگاه اولیه سنجش آموزش و پرورش انجام خواهد شد و سپس به مراکز سلامت جامعه ارجاع تا معاینات پزشکی و بالینی، واکسیناسیون آن‌ها انجام شود.


بیشتر بخوانید


بر اساس دستورالعمل ارسالی از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، ارزیابی‌ها از هفته اول تیرماه آغاز و تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

ارائه اصل شناسنامه دانش آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل شده، یک قطعه عکس ۴*۳ و مبلغ ششصد هزار ریال که فقط با دستگاه کارت خوان قابل پرداخت است، از مدارک و شرایط مورد نظر در زمان حضور در پایگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار