قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بازگشایی معابر در اراضی موقوفه پادگان سابق ارتش در شهر مشهد نتیجه همراهی تولیت این آستان با مسئولان و در راستای خدمت به مردم است.

مالک رحمتی گفت: بی شک امروز با بازگشایی این معابر، مردم نتیجه اراده و همت جهادی مسئولان را لمس خواهند کرد.

او گفت: همواره یکی از سیاست‌های آستان قدس رضوی در موقوفه‌داری و امانت‌داری از املاک وقف شده به نام امام رضا (علیه‌السلام)، این بوده است که هر آنچه بتوانیم به نفع مردم عزیزمان تصمیم بگیریم و این مسئله در اولویت ما بوده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بیش از یک دهه بود که درباره مسئله انتقال پادگان و استفاده از اراضی آن برای عموم مردم، بحث و گفتگو انجام و صورت‌جلسات متعدی امضاء شده بود، اما وقتی به مرحله اجرا می‌رسید، عملیاتی نمی‌شد.

دکتر مالک رحمتی گفت: یکی از دلایل مهم اجرایی نشدن آن، این بوده که اراده و همت جهادی، که باید پای کار می‌آمد، وجود نداشته است.

او گفت: در این دوره با اراده شهرداری، پیگیری استاندار محترم، همراهی ارتش، و حمایت و هدایت‌هایی که تولیت معزز آستان قدس رضوی برای تحقق این امر مهم داشتند، شاهدیم که این معابر در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مجاوران حضرت رضا (علیه‌السلام) به عینه لمس می‌کنند که این خدمت و همکاری به نفع آن‌ها صورت گرفته است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه مهم است اینکه این اراضی، موقوفه امام رضا (علیه‌السلام) بوده و هست، به همین دلیل با توجه به حدود شرعی، تغییر کاربری این اراضی فقط با موافقت تولیت موقوفه امکان‌پذیر بود که تولیت محترم آستان قدس، در این زمینه همراهی بسیار خوبی با دستگاه‌های متولی داشتند تا این گره چند ساله به نفع مردم باز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.