مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: مراقبت از مادران باردار، کودکان، افراد سالمند و میانسال مناطق عشایری امام زاده عبدالله این شهرستان انجام شد.

جاودان زاده گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، یکی از تیم‌های سلامت مرکز بهداشت شهرستان از مناطق صعب العبور و عشایری امام زاده عبدالله شامل (ملامیری، تنگ کما، گندم کار، سرقوچ و هفت شهیدون) بازدید و از مادران باردار و کودکان آن مناطق مراقبت بعمل آوردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک  می گوید: در این بازدید که به دلیل صعب العبور بودن و ماشین رو نبودن بخشی از مسیر دسترسی به عشایر، همکاران تیم سلامت مرکز بهداشت بصورت پیاده روی از مناطق مذکور بازدید و از مادران باردار، کودکان، افراد سالمند و میانسال مراقبت به عمل آوردند، تعداد ۶ نفر مادر باردار ویزیت شدند.

به گفته او تعداد ۸ نفر سالمند و ۶ نفر میانسال مراقبت شد و استفاده از مکمل‌های کلسیم و ویتامین توصیه شد و در اختیار ایشان قرار گرفت، همچنین یک کودک ۱۸ ماهه نیز واکسن MMR تزریق و قطره فلج اطفال خورانده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک با تاکید بر لزوم انجام مراقبت‌های بهداشتی از جمعیت عشایری شهرستان، ضمن تشکر از همکاران شرکت کننده در این برنامه، بر لزوم ادامه اینگونه مراقبت‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.