حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: در اجرای طرح شجاعانه، موثر دولت مردمی و انقلابی در عادلانه کردن یارانه‌ها، اجرای این طرح جلوی بسیاری از رانت‌ها و فساد‌ها را در کشور، گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی، خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.

او می گوید: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.

وزیر اطلاعات گفت: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان و مسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم می‌توانند با روشنگری و "بصیرت افزایی"، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.

امام جمعه کرج گفت: باید با هم افزایی، تعامل و شناخت مسائل، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی و مانع نفوذ شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: باید برای حل مشکلات با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد.

او می گوید: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت‌: در خیلی موارد، مطالبات مردم به حق و مورد قبول مسئولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار، موظف می‌داند شرایط تحقق مطالبات را متناسب با شان، منزلت و حرمت مردم، فراهم کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.