عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات کشور به البرز سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات کشور به البرز سفر کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین علوی در این سفر با همراهی عزیزالله شهبازی، استاندار البرز و شهردار و اعضای شورای شهر کرج از روند تکمیل پروژه قطار شهری کرج و چند پروژه دیگر بازدید کرد.

علوی در این بازدید گفت: با توجه به پشتکار و تلاش عوامل که با کمک مسئولان مربوطه همراه است، ریل گذاری فاز اول قطار  شهری کرج تا شهریورماه به پایان خواهد رسید.

او افزود:اجرای این پروژه ارزشمند به خوبی در حال انجام است و ما امروز شاهد شتاب در انجام این پروژه شاخص و با اهمیت استان هستیم که این نشان از وحدت و انسجام مسئولان استانی دارد.

شهبازی، استاندار البرز نیز در این بازدید گفت: فاز اول قطار  شهری کرج بامسیر ۶ و نیم کیلومتری از ایستگاه چهار راه طالقانی به سمت ایستگاه ۴۵ متری گلشهر به عنوان یک پروژه شاخص و عظیم استانی محسوب می شود.

او افزود: طبق گفته وزیر محترم اطلاعات در نظر داریم ریل گذاری فاز اول این پروژه تا ۱۷شهریور ماه به پایان برسد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شهبازی ادامه داد: علاوه بر این پروژه، بزرگراه شمالی کرج نیز به طول ۱۷ و نیم کیلومتر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه قطار شهری کرج یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان این شهر است که بیش از یک دهه به طول انجامیده.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.