فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: ١٠ هزار و ۵۵١ نفر در طرح ملی جهش مسکن در این شهرستان نام‌نویسی کردند که برای تامین مسکن ۹ هزار و ۹۳۵ نفر برنامه ریزی شده است.

علی شعبانی  گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان تعداد یک‌هزار و ۵۶۲ نفر متقاضی واجد شرایط بودند که پرونده یک‌هزار و ۱۸۷ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفته و واحدهای مربوطه در چهار مجموعه در دست اجراست.

او گفت:با توجه به تعهد شهرستان در طرح ملی جهش مسکن باید ادارات و دست اندرکاران در انجام فرآیندهای اداری و تسریع اجرای این طرح ملی کوشش کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: باید ادارات برق، آب، گاز و مخابرات در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات مورد تعهد در نهضت ملی مسکن طبق پلان ابلاغ شده از سوی راه و شهرسازی شهرستان اقدام کنند.

او گفت: با همکاری ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی شهرستان، فرآیند تحویل و تحول قطعی زمین های منظور شده برای نهضت ملی مسکن در ایرانشهر انجام شده است.

شعبانی بر نظارت بیشتر جهت ساخت مسکن به صورت استاندارد با رعایت همه ضوابط فنی و همچنین پیگیری تأمین زیرساخت ها توسط ادارات خدمات رسان آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد.

او  از بانک مسکن خواست تا نسبت به پرداخت تسهیلات به پروژه های مسکن که پیشرفت ١٠ درصدی دارند اقدام کند.

فرماندار ایرانشهر گفت: طرح جهش مسکن برای دولت سیزدهم بسیار مهم و از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار بگیریم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار