افلاطونی گفت:با توجه به وجود ظرفیت قلعه الموت، دریاچه اوان و روستای زرآباد می‌توان به تقویت زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری کشاورزی در این مناطق اقدام کرد.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قزوین گفت: اعتبارات افزوده شده به بخش‌های مختلف کشاورزی قزوین یک فرصت و نعمت برای توسعه بخش کشاورزی به خصوص گردشگری کشاورزیی محسوب می‌شود.

 با توجه به وجود ظرفیت قلعه الموت، دریاچه اوان و روستای زرآباد در منطقه الموت می‌توان به تقویت زیرساخت‌های اقامتی و گردشگری کشاورزی در این مناطق اقدام کرد که اثرات مثبت اقتصادی و تولید به همراه دارد.

تمامی بخش‌های کشاورزی برای پیشبرد اهداف خودشان و استفاده مطلوب از اعتبارات باید از روش‌های دانش بنیان استفاده کنند که این نیازمند ارتباط بیشتر با قرارگاه کشاورزی دانش بنیان است.

 با توجه به اعتبارات بسیار خوبی که برای بخش کشاورزی قزوین مصوب شده است، لازم است که مدیران سازمانی نسبت به تحقق و عملیاتی شدن طرح‌ها و برنامه‌ها کوشا باشند.

 در حوزه حمل و نقل مسافر و بار استانداری پیگیر است، اما در حوزه کشاورزی برای مبارزه با آفات گیاهی، اطفاء حریق و تصویر برداری باید اقدامات لازم را در دستور کار قرار داد.

 با توجه به اعتبارات مشخص در محدود در حوزه شیلات باید برای توسعه هشت سایت رودخانه شاهرود و سایت خوزنین به جذب سرمایه‌گذار اقدام کرد.

 توسعه سیستم‌های نوین آبیاری، افزایش تسهیلات صندوق خرد زنان روستایی، افزایش اعتباران باغبانی و توسعه گلخانه، توسعه زیر ساخت‌های تحقیقاتی و ترویجی و همچنین تجهیزات ازمایشگاه دامکپزشکی و ... از دیگر موارد است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
انشاالله ساخت یک سالن فرودگاهی فاخر و در شان مرکز استان مد نظر باشد !! سالن فرودگاه مسافربری اولین چیزی است که در بدو ورود مسافر به فرودگاه یک شهر دیده می شود ! در کنار آن ساخت سوله مجهز جهت گسترش ترانزیت و دپوی کالای ترانزیتی مهم است !