مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش استان در پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ تأمین کلاس درس برای دانش آموزان است.

حسنعلی عزت خواه گفت: هر سال قبل از آغاز مهرماه اقدام هایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور به منظور آماده ‌سازی و بازگشایی مدارس با عنوان پروژه مهر انجام می ‌شود. 

او می گوید: سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ با توجه به حضوری شدن کلاس های درس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا باید پروژه مهر با دقت عمل بیشتری در این استان اجرا شود. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، شورای پروژه مهر این استان دارای چند کارگروه زیرمجموعه است که بر اساس شرح وظایف تعیین شده فعالیت می‌ کنند. 

عزت خواه  می گوید: این کارگروه ها شامل ساماندهی نیروهای انسانی، نام نویسی دانش آموزان، انتصاب مدیران مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، تبلیغات و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی است.   

او گفت: هدف اصلی از اجرای پروژه مهر در کشور و کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی مدارس شاداب و ساختن مهرماه با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی هر سال است. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.