به اعتقاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، با توجه به تمرینات و اردو‌هایی که برگزار شده تیم ایران می‌تواند نتیجه مطلوبی را در آسیا بگیرد.

مجید ترکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 5 مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم، در مجموع برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آماده‌سازی تیم تا جایی که امکان داشت اجرا شد و بچه‌ها هم از آمادگی نسبی برخوردار هستند و امیدواریم دست پر از مسابقات برگردیم. نتیجه تیمی از نظر اینکه بچه‌ها در چه سطحی کشتی می گیرند، مهم است، بچه‌‌های تیم نوجوانان با توجه به شرایطی که به وجود آمد در حالی عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستند که بچه‌ها در هیچ تورنمنت خارجی محک نخوردند و فقط در تورنمنت داخلی جام عبدالله موحد، شرکت کردند. با این حال به موفقیت تیم امیدوارم هستم.

مسابقات 7 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران در پایان به یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز دست یافت.

ترکان اعلام کرد بعد از مسابقات آسیایی، بچه‌ها پس از یک استراحت، دوباره به اردو می آیند و 2 اردوی دیگر تا مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه در ایتالیا برگزار می شود را پشت سر خواهند گذاشت.

او گفت: ما هر چقدر در پایه قوی عمل کنیم، مطمئناً در رده‌‎های بالاتر قوی تر ظاهر می شویم. فدراسیون با توجه به این هدف به ما کمک کرده است که در رده پایه و نوجوانان روی تکنیک و تاکتیک بچه ها کار کنیم تا بتوانیم در آینده که ویترین مسابقات در بزرگسالان است به نتیجه لازم برسیم. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که فدراسیون در رده پایه به آن اهمیت داده است، بحث اخلاق است و ما هم روی این مسئله در تمرینات و اردوها تاکید ویژه ای داریم و روی آن کار می کنیم.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا، روزهای 31 خردادماه و اول تیرماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار