مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: هفت هزار تن نهاده خریداری شده این دستگاه به زودی بین دامداران و مرغداران استان توزیع می‌شود.

سعید ابیت با بیان اینکه هفت هزار تن نهاده خریداری شده این دستگاه به زودی بین دامداران و مرغداران استان توزیع می‌شود،گفت: این نهاده‌ها شامل جو، سویا و ذرت وارداتی است که از بنادر کشور در حال حمل به سمت استان قزوین برای توزیع بین دامداری‌ها و مرغداری‌ها است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی امور دام در تامین نهاده‌های صنعت دام و طیور استان قزوین نقش پررنگی ایفا کرده است، یادآور شد: اداره کل پشتیبانی امور دام این استان از ابتدای امسال تاکنون اقدام به خریداری ۷۷ هزار تن نهاده و خوراک دام کرده که از این میزان ۷۰ هزار تن توزیع شده است.

 فعالیت‌های پشتیبانی دام به عنوان یک دستگاه حمایت کننده از بخش تولید محصولات اساسی کشاورزی، نقش مهمی در تداوم تولید محصولات دامی و تنظیم بازار کالا‌های اساسی و کمک به تامین امنیت غذایی جامعه دارد.

مقادیر مطمئن و قابل اتکایی از ذخایر گوشت و مرغ در استان قزوین وجود دارد.

 اقدامات این اداره کل در تامین نهاده‌های مورد نیاز صنعت دام و طیور و خرید مازاد محصولات تولید شده در راستای کمک به تداوم تولید، تنظیم بازار و حفظ حقوق تولیدکننده و مصرف کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.