صدراعظم معاون وزارت کشاورزی طالبان با هماهنگ کننده فعالیت‌های اقتصاد خانواده ای موسسه آی آر سی یا کمیته بین المللی نجات افغانستان دیدار کرده و روی رشد و توسعه اقتصاد خانواده‌ها بحث و تبادل نظر کرد.

امروز یکشنبه معاون وزارت کشاورزی طالبان در دیدار با کیوین موریتی، بر شفافیت و کیفیت کاری در تطبیق پروژه‌های تحت نظارت این وزارت در مرکز و ولایت‌ها تاکید کرده و گفت: اکنون زمینه ای کار عملی برای خانواده‌ها مساعد شده تا اقتصاد آن‌ها رشد کند که در این زمینه، آموزش حرفه ای برای خانواده‌ها مهم است.

کیوین موریتی هماهنگ کننده اقتصاد خانواده موسسه آی آر سی گفت: ما در بخش‌های آموزش، بهداشت حفاظت و خانواده کار می‌کنیم و اقتصاد خانواده‌ها و حمایت زنان برای ما بسیار مهم است.

آقای موریتی گفت: همانطور که در گذشته در بخش های گوناگون با مردم افغانستان همکاری کردیم، از این پس نیز تمام پلان های آینده در هماهنگی با وزارت کشاورزی تطبیق می‌شوند.

به گفته وزارت کشاورزی طالبان، موسسه آی آر سی یا کمیته بین المللی نجات افغانستان، در مرکز و چند ولایت در بخش‌های کشاورزی، آموزش و بهداشت فعالیت دارد که بیشترین فعالیت های آن در بخش کشاورزی انجام میشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار