نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید به یک گفتمان تبدیل شود و این موضوع باید در دانشگاه‌ها برجسته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: از سالیان پیش تعدادی از دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سال‌ها توجه می‌کردند امروز مشکلات کمتر بود.

وی می گوید: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصوباتی را داشته باشند که این مصوبات در شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

امام جمعه خرم آباد گفت: مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد، زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی می گوید: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن‌های اسلامی و نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها به این امر مهم توجه ویژه کنند.

وی گفت: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شان دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند، برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.