سد خاکی مودر اراک جان مرد میانسالی که قصد شنا داشت را گرفت.

آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اشاره به مرگ مرد میانسال در سد مودر اراک جزئیانت این حادثه را به صورت زیر تشریح کرد.

این حادثه در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه امروز شنبه ۲۸ خرداد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله یک تیم تخصصی از غواصان آتش نشانی اراک به محل حادثه در سد مودر واقع در جنب آرامستان اعزام شدند.

به گفته یکی از شاهدان عینی، مردی میانسال با پارک موتور خود اقدام به ورود به آب برای شنا می‌کند، اما پس از دقایقی که به زیر آب رفته بود اثری از او یافت نمی‌شود.

این شهروند و شاهد ماجرا با دیدن این صحنه و نگرانی از حال فرد شناگر، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و ضمن اطلاع رسانی حادثه درخواست کمک می‌کند که بلافاصله تیم تخصصی سازمان توس ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام می‌شود.

غواصان آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب و نیز شناسایی محل غرق شدن این مرد میانسال به کمک شهروندی که شاهد ماجرا بود، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از جستجو موفق به یافتن و خارج کردن این مرد از درون آب شدند.

با تحویل فرد غرق شده به نیرو‌های اورژانس حاضر در محل و پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ این مرد حدودا ۴۰ ساله توسط تکنسین اورژانس تایید شد.

شنا کردن در سد‌ها و آب بند‌های اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متاسفانه با وجود اطلاع رسانی‌ها و نصب علائم "شنا ممنوع" و نیز تاکیدات مکرر سازمان آتش نشانی، همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.

برچسب ها: غرق شدن ، سدمودر اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام خودکشی بوده