شرکت آب منطقه‌ای لرستان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان  گفت: بر اساس ارزیابی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب منطقه‌ای لرستان توانست با اجرای موفق طرح دانش آموزی داناب و گسترش سواد آبی حائز رتبه برتر در کشور شود.

داریوش حسن نژاد می گوید: فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان در حفاظت از منابع آبی، یک راهکار مهم و اثرگذار در ترویج مصرف صحیح و بهینه از منابع آبی در حفظ این میراث ارزشمند برای آیندگان بوده و می‌تواند نگرش نسل‌های امروز و فردا را نسبت به آب تغییر دهد.
وی گفت: طرح دانش آموزی نجات آب و ثمره آن گسترش سواد آبی یکی از مؤلفه‌های کلیدی در نیل به سوی مدیریت پایدار منابع آبی است و خوشبختانه در بخش آب کشور، این مهم، در طول بیش از یک دهه اخیر، بصورت خلاقانه و نظامند در دستور کار شرکت‌ها قرار گرفته است.

حسن نژاد می گوید: هدف غایی برنامه‌های طرح داناب و گسترش سواد آبی، دانش افزایی، ایجاد حساسیت و یادگیری رفتار صحیح مناسب در جامعه مخاطب دانش آموزی و انتقال آن به خانواده و جامعه به منظور اصلاح مصرف و بازگرداندن تعادل به منابع آبی است که می‌تواند به مشارکت عمومی در مدیریت و بهره وری بهینه از منابع آبی منتهی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.