محرومیت زدایی اولویت کاری دولت سیزدهم است

استاندار لرستان گفت: محرومیت زدایی از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است و دولت برنامه‌های اساسی در زمینه رفع محرومیت روستا‌های کشور با کمک مجموعه سپاه در نظر گرفته که در این راستا طرح‌های بسیاری در استان آغاز و اجرایی می‌شود.

فرهاد زیویار گفت: استفاده کامل از فرصت‌های پیش آمده و آمادگی برای ایجاد جهش در جهاد آبرسانی به روستا‌های محروم استان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها ضروری است.

وی گفت: شتاب در فرآیند محرومیت زدایی روستا‌های فاقد آب شرب استان باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق روستایی، تسریع در انجام پروژه‌های آبرسانی روستا‌های استان مورد انتظار است.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در لرستان ادامه داد: آبرسانی به روستا‌های استان و تکمیل پروژه‌های این حوزه مستلزم انجام کار جهادی و برنامه ریزی دقیق با لحاظ تسریع در اجرای عملیات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۲:۱۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
باتوجه به اینکه محرومیت تعریف مشخص ندارد و دائما بر جمعیت و وسعت ان افزوده میشود، محرومیت زدایی بشکل فعلی قابل قبول نیست و بیشتر جنبه تبلیغاتی و جذب نیروی حامی انقلاب است. بجای هزینه های نسنجیده در روستاهای پراکنده، با ایجاد شهرهای جدید مشرف به روستاهای پرجمعیت، علاوه بر خدمات کاملتر و بهتر، هزینه های کمتر خواهد داشت. اکنون بسیاری از روستائیان باوجود امکانات روستائی ، در شهرها مقیم و روستاها را به تفرجگاه تبدیل و مشاغل پردرامد و وکم دردسر شهری را بر کشاورزی و دامداری ترجیح میدهند. محرومیت زدایی بدون ایجاد اقتصاد مولد و اشتغالزا ، عوامفریبی بیش نیست.