معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا ایلام گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب موکب‌های مسیر اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران در حال اجرا می‌باشد.

مدیر کل بازرسی استان ایلام به همراه معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان ایلام از اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب موکب‌های مسیر اربعین حسینی  بازدید نمودند.

به گفته آقای محمد پیرباوه پور معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، این پروژه در سه مرحله اجرای خط رفت بطول ده کیلومتر و خط برگشت ده کیلومتر و ساخت سیستم پیش تصفیه صورت میگیرد.

او گفت: خط رفت با قطر لوله ۳۱۵ پلی اتیلن کارو گیت در حال اجراست و سیستم پیش تصفیه و ایستگاه پمپاژ فاضلاب از پایانه مرزی مهران به سمت تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران بزودی به مرحله اجرا می‌رود.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا ایلام گفت: سعی ما بر این است تا قبل اربعین حسینی  سیستم سپتیک تانک و پیش تصفیه اجرا کنیم.

در این بازدید اصلانی  مدیر کل بازرسی استان ایلام نیز گفت: با توجه به اهمیت زیر ساخت اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بایستی اهتمام ویژه در زمینه فراهم نمودن تاسیسات آب و فاضلاب برای زوار اربعین به خرج دهد تا انشاالله بتوانیم میزبان خوبی برای زوار عزیز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.