امام‌ جمعه موقت ایلام گفت: مسئولان تمهیدات لازم را هرچه سریع‌تر در خصوص بهسازی جاده ایلام - مهران و دیگر امکانات سرمایشی در مهران اتخاذ کنند.

 حجت الاسلام شمس‌الله سراج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین گفت: بنا بر پیش بینی‌های انجام شده برای تردد میلیونی زوار از مرز مهران در ایام اربعین می‌طلبد مسئولان ذیربط تمهیدات لازم را هرچه زودتر در خصوص بهسازی جاده ایلام - مهران و دیگر امکانات سرمایشی در مهران اتخاذ کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون حقیقت گویی و واقع بینی است، گفت: نظارت بر بازار ضعیف است و گران شدن همه کالا‌ها قابل قبول نیست و در این‌خصوص باید فکر اساسی اتخاذ شود.

او گفت: در این خصوص باید از توان متخصصان بهره برد چرا که تحمل مردم بسیار کم شده است.

او با بیان اینکه مردم ما همواره وفادار نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: مردم انتظار دارند متولیان نظارت بیشتری بر قیمت اجناس برای جلوگیری از گران‌فروشی بی ضابطه داشته باشند.

امام‌جمعه موقت ایلام گفت: چندی پیش دولت یونان در اقدامی، یکی از نفت کش‌های ما را توقیف کرد، اما ایران نشان داد اجازه نمی‌دهد ایادی استکبار هر جنایتی را مرتکب و در امان بماند، سپاه با قدرت، ۲ نفتکش یونان را در خلیج فارس توقیف کرد تا نشان دهد که در برابر زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی‌آید.

او گفت: دادگاه تجدیدنظر یونان دستور رفع توقیف نفتکش ایرانی را صادر کرد و این نشان دهنده قدرت ایران اسلامی در برابر زورگویی‌های سران استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به صدور قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران در این‌خصوص اقدام خوبی انجام داد و چند دوربین حساس آژانس را قطع کرد.

او گفت: باید پاسخ ایران اسلامی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قاطع‌تر باشد چرا که بر همگان عیان شده است که اروپایی‌ها قابل اعتماد نبوده و مستعمره آمریکایی‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.