امام جمعه مهاباد گفت: شهروندان در مصرف انرژی به ویژه آب و برق در آستانه فصل گرما صرفه جویی کنند تا همگی بتوانند از این نعمت‌ها بهره‌مند شوند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: ادارات، اصناف و صنایع به همراه اقشار مختلف مردم باید نسبت به مصرف صحیح و بهینه آب و برق اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: با استفاده صحیح از انرژی ضمن کاهش هزینه برای خانوار می‌توان منابع حاصل از آن در اختیار نیازمندان و فقرا قرار داد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به آزادسازی محموله نفت ایران در یونان گفت: حمایت نیرو‌های مسلح و همچنین نیروی دریایی سپاه در واکنش به توقیف محموله نفت ایران موجب شد تا دادگاه دولت یونان رای به نفع آزادی این نفتکش ایرانی صادر کند.

ماموستا امامی گفت: این اقدام بار دیگر نشان داد که در عرصه جهانی نیاز به قدرت دفاعی است و هر اندازه از نظر تجهیزات نظامی قوی‌تر باشیم به همان اندازه در عرصه جهانی نیز موفق‌تر خواهی بود.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی دستفروشان سطح شهر گفت: با توجه به وضعیت معیشتی حاکم ضمن جلوگیری از هر گونه خشونت باید نسبت به ساماندهی و تعیین مکان مشخص برای این قشر در راستای تداوم امرار معاش آن‌ها اقدام کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز آیین حج امسال گفت: این فریضه مهم اسلامی بزرگترین مدرسه آموزش و الفت است که مسلمانان جهان باید از آن به عنوان فرصتی برای اتحاد و همبستگی بیشتر کشور‌های اسلامی استفاده کنند.

وی گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در این کنگره جهانی به طور قطع می‌تواند دشمن را از دسیسه علیه جهان اسلام مایوس و ناامید کند، سران کشور‌های اسلامی باید از این اجتماع بزرگ مسلمانان برای حل مشکلات بین خود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.