مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۷ خرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


گلایه از گرانی موتورسیکلت
باسلام خدمت خبرنگاران زحمت کش از شما خواهشمندیم در مورد گرانی موتورسیکلت‌های داخلی که با این وسیله که نان آور خیلی از اقشار ضعیف هستند تحقیق کنید وچرا در فاصله سه ماه نخست سال حدود ۵۰ درصد باید گران شود.


درخواست تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن
وام ودیعه ١٠٠ میلیونی مسکن اعلام شده ثبت نام کردم واجد شرایط شدم به مرحله انتخاب شعبه بانک رسیده، ولی هر شعبه بانکی که انتخاب می‌کنم نمی‌توانیم وام ودیعه دریافت کنیم. تکلیف چیست لطفا پیگیری کنید.


قطعی آب در محله فروسیه شهریار
سلام از محله فردوسیه شهریار مزاحمتون می‌شوم آب این منطقه از ساعت۱۲شب تا۹صبح و از ساعت۲ظهرتا۵ یا۶ عصر قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


نبود کنتور گاز ایمن در پرند
باسلام وخسته نباشید نا اهالی ساکنین شهر پرند مپسا ۵ هستیم که متاسفانه با گذشت چندین سال که از همه ساکنان هزینه‌های انشعاب وگاز وبرق را گرفتند، اما متاسفانه شرکت سازنده و اداره گاز شهر پرند تاکنون هیچ کنتوری وصل نکرده است وهمچنان این گاز غیر ایمن که به ما داده‌اند مثل بمب ساعتی است. خواهشمندم پیگیری کنید.


گلایه از گران شدن مرغ در بازار
درباره گرانی مرغ در بازار گزارش تهیه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد انشعاب آب روستایی جهت منازل ساخته شده هم رسیدگی گرد د تا قیمت آن جهت متقاضیان متعادل و به صورت اقساط واگذار شود. باتشکر.
آخرین اخبار