پیام‌های دریافتی ۲۴ خرداد ماه؛

کمبود شیر خشک رژیمی در داروخانه‌ها و گلایه از قطعی مکرر برق در شهرک صابر

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۴ خرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


تاخیر در پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰
باسلام درباره تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی گزارش تهیه کنید.


کمبود شیر خشک‌ رژیمی در داروخانه
شیرخشک رژیمی نئوکیت در داروخانه‌ها موجود نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


افزایش هزینه کلاس‌های رانندگی در قم
هزینه کلاس‌های رانندگی در قم بدون هیچ اطلاع رسانی رسمی، در ۲۰ روز گذشته، بیش‌تر از ۱۰۰ درصد رشد داشته. لطفا پیگیری کنید دلیل این افزایش دوباره قیمت‌ها چیست؟


درخواست تسهیلات ودیعه مسکن
علی رغم اعلام بانک مرکزی و رسانه ملی مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، اما بانک‌ها می‌گویند بخشنامه برای ما نیامده است. لطفا این مطلب را به گوش مسئولان برسانید.


آبیاری غرقابی فضای سبز در اصفهان
آبیاری فضای سبز در یکی از بن بست‌های خیابان کاوه در شهر اصفهان به صورت غیر اصولی است و این موضوع موجب هدررفت آب این منطقه شده است.


گلایه از قطعی مکرر برق در روز‌های متعدد
سلام برق شهرک مسکونی صابر در کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید متوسلیان (فتح سابق) که زیر مجموعه منطقه برق شهر قدس استان تهران است علی رغم پیگیری‌های متعدد ساکنان به صورت مداوم و از اردیبهشت ماه دچار قطعی برق هستند و این خاموشی‌ها واقعا دردسر ساز شده و برای لوازم برقی ساکنان مشکلات عدیده‌ای بوجود آورده است، خواهشمند است پیگیری کنید.


بی نظمی در چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی
مدت هاست که پذیرش بیمارستان امام خمینی در شهر اهواز به ویژه در روز‌های یکشنبه و سه شنبه با شرایط بدی مواجه است و در این بین مردم در گرمای هوا باید ساعت‌ها در صف انتظار پذیرش بمانند. لطفا پیگیری بفرمایید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار