رئیس دادگستری شهرستان دلیجان ازآمادگی این نهاد برای دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه ساختمان‌های ناایمن خبر داد.

ترابی رئیس دادگستری شهرستان دلیجان ازآمادگی این نهاد در دریافت گزارش‌های مردمی با هدف شناسایی ساختمان‌ها و مراکز ناایمن شهرستان خبر داد و در مورد ساختمان‌های ناایمن و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

جلسه پیشگیری از وقوع جرم که باهدف تبیین راه‌های جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از از ساخت وادامه فعالیت ساختمان‌های ناایمن در محل دادگستری شهرستان دلیجان تشکیل شد و از شهروندان می‌خواهیم نسبت به معرفی ساختمان‌ها و بنا‌های فرسوده و ناایمن اقدام کنند.

با عنایت به وظیفه و تکلیف قانونی دستگاه قضایی مبنی بر صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از قوع جرم، دادگستری دلیجان با همکاری دستگاه‌های مسئول، پیگیری و شناسایی ساختمان‌های فاقد ایمنی به‌ویژه اماکن و مراکز عمومی را در دستور کار خود قرار داده است تا با صدور هشدار‌های لازم از وقوع هرگونه حادثه احتمالی، پیشگیری شود.

با توجه به تشکیل جلسات کارشناسی با مدیران و مسئولان این حوزه از جمله شهرداری و آتش نشانی وآموزش وپرورش مقرر شد فهرستی از ساختمان‌های ناایمن در چند سطح بحرانی، پرخطر و کم خطر به این مرجع قضایی گزارش شود تا به قید فوریت و به ترتیب اولویت، پیگیری‌های لازم نسبت به ایمن‌سازی این ساختمان‌ها انجام شود.

بنای ما در این خصوص صیانت از حقوق عامه است و در صورت احراز هرگونه ترک فعل از سوی مدیران، بدون هیچ گونه اغماضی با مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
مهندسان ناظر امضافروش و مهندسان مجری غائب سرساختمان را شناسایی کنید ،