فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزبانی و تمام دستگاه‌های استان آمادگی کامل برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی (ع) و پذیرایی از زائران و شیفتگان اباعبدالحسین (ع) را دارند.

کیاست سپهری گفت : در کنگره بزرگ اربعین حسینی در ابتدای شهریور ماه امسال دروازه مهم و بین المللی خسروی برای تشرف زائران به عتبات عالیات مورد استفاده قرار می‌گیرد و با زیرساخت‌های خوبی که در پایانه مرزی شهرستان‌های مرزی و استان کرمانشاه وجود دارد پیش بینی این است که بخش زیادی از زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از مرز رسمی خسروی وارد خاک عراق شوند و به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.

به گفته فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نواقص جزیی در پایانه مرزی وجود دارد که در مدت باقیمانده این نواقص و مشکلات با مدیریت خوب استاندار کرمانشاه مرتفع خواهد شد و ما با آمادگی به استقبال کنگره اربعین حسینی (ع) خواهیم رفت.

مرز سومار برای عبور موکب‌هایی که با خودرو وارد کشور عراق خواهند شد در اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرد و استان کرمانشاه میزبان زائران اباعبدالله (ع) خواهد بود و امید است که همه مردم استان و مسوولان بتوانیم میزبان خوبی برای زائران عتبات عالیات امام حسین علیه السلام باشیم و بیشترین زائر را به استان کرمانشاه جذب کنیم و به سلامت از نقطه صفر مرزی به کشور عراق روانه نماییم.

 از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی و هم اندیشی هماهنگی برای ایجاد امنیت بیشتر در نوار مرز، هماهنگی برای تسهیل در صادرات کالا از طریق پایانه‌های رسمی مرزی، تقدیر و تشکر از مرزبانان فعال، هماهنگی برای چگونگی برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی، تجلیل از کارکنان بازنشسته مرزبانی و تجلیل از خانواده معظم شهدا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.