رهبر انصارالله یمن در دیدار با بزرگان استان الحدیده یمن، بر جانفشانی ساکنان این منطقه در برابر اتئلاف سعودی تأکید کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در دیدار با بزرگان و ریش سفیدان استان الحدیده یمن بر وفاداری آن‌ها تأکید کرد و گفت: شما وفاداری تان را به خداوند و ملت و امت ثابت کردید و امید دشمنان را با پایداری و جانفشانی تان ناامید کردید.

وی در ادامه گفت: استان الحدیده با مردم عزیزش نشانی بزرگ از مظلومیت ملت ماست. تلاش‌های ائتلاف متجاوز [سعودی]در استان الحدیده، بدترین صفحات تاریخ را برای این ائتلاف رقم زده است.

او در ادامه افزود: ائتلاف متجاوز، با هدف گرفتن بندر الحدیده و کارکنان آن که در بخش ماهیگیری مشغول بودند، درد و رنج فراوانی را برجای گذاشت. صبر ساکنان این استان بر درد و رنج‌های باقی مانده از این تجاوز، صبر بزرگان و کریمانه است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه افزود: من بر اصل همکاری در تمامی مراحل و شرایط تأکید می‌کنم. غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها که بر پایه اتکای آن‌ها بر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بود، با یاری خداوند در کشور ما درهم شکست.

رهبر انصارالله یمن با تأکید بر مسأله گسترش آگاهی و تعلیم نیز گفت: دانشمندان و افراد اجتماعی و فرهنگی به همکاری برای گسترش آگاهی و آموزش و فرهنگ سازی اهتمام دارند. بخش بزرگی از جنگ دشمن، جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای برای کاشتن بذر ناامیدی و از میان بردن معنویات است.

رهبر انصارالله یمن همچنین با تأکید بر مسأله کشاورزی گفت: از مهمترین استان‌ها در تولید کشاورزی، استان الحدیده است و این مسأله، کار منظم و راهنمایی‌ها در زمینه کشاورزی را می‌طلبد. استان الحدیده، برای پوشش نیازمندی هایش آماده است.

پیش از این نیز رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفته بود: کسانی که پرچم دار عادی سازی روابط، مزدوری، شراکت و ائتلاف با اسرائیل هستند، همانها تجاوز به یمن را اجرا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۸:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
جنگ یمن نشان داد که در عربستان سعودی حتی یک نفر جنگجو وجود ندارد. اگر نیروها و سلاحهای امریکایی و اروپایی و اسراییلی در جنگ یمن با عربستان نبود الان کعبه در دستان قدرتمند یمن بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بنام خدا
سلام
جناب آقای عبدالملک بدرالدین
دعای خیر ما بدرقه راهتان ، انشاالله پیروز و سر بلند باشید.
ایمان به خدا و وحدت مردم مومن و
شریف یمن هر لحظه شما را به
پیروزی نزدیکتر می کند و قطعأ من یقین دارم که با یاری خدا شما در آینده ای نه چندان دور پیروز میدان خواهید شد .
نصر من الله و فتحا قریب
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۲:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
جناب برادر عبدالملک بدرالدین با سلام و دعای خیر. دوستی جناب اویس قرنی با نبی اکرم(ص) و نحوه رفتار پادشاه حبشه با مسلمانان و از همه مهمتر شیوه ایمان اوردن یمنیان به دین مبین اسلام زیر پرچم مولای متقیان علی بن ابیطالب اسدالله الفالب حیدر کرار و شجاعت یمنی ها در جنگ و جنگاوری شما همیشه اشک در دیدگان ما جاری میکند. شانزده سالگی به جبهه اعزام شدم. یک توصیه از مادر بزرگم دم اخر شنیدم که میگفت: در یمنی تو با منی. نفهمیدم چه گفت ولی بیادم ماند. هفت سال در زندان با خودم میگفتم این چه معنی دارد؟ در یمنی تو با منی. مگر خاک یمن چه بویی دارد ؟ ایا یمن محل هبوط حضرت ادم صلوات الله علیه و اله است؟ بوییدن خاک یمن چقدر قیمت دارد؟
آخرین اخبار