وزیر امور خارجه پاکستان گفت: پاکستانی‌ها جمعیت زیادی از زائران خارجی حرم امام رضا (ع) را به خود اختصاص می‌دهند و آنان علاقه ویژه‌ای برای سفر به مشهد و زیارت آن امام همام دارند.

بلاول بوتو زرداری گفت: دیروز ملاقات ویژه‌ای با رییس جمهور ایران داشتم که این نخستین دیدار من با یکی از مقامات ایرانی برای همیشه در ذهنم خواهد ماند.

او گفت: رییس جمهور ایران در این دیدار به این نکته اشاره کرد که بعد از ایرانیان، پاکستانی‌ها دومین جامعه مسلمانی هستند که به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: یکی از سیاست‌های دولت پاکستان تقویت این روابط با ایران و گسترش هر چه بیشتر آن است که حداکثر تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد.

زرداری گفت: مردم پاکستان همواره قدردان میزبانی شایسته ایرانی‌ها بوده‌اند و امید است بعد از پایان کرونا روابط بین دو کشور در بخش‌های مختلف بیش از پیش گسترش یابد.

حسن جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: علقه‌های خوب مذهبی، سیاسی و فرهنگی بین دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

حسن جعفری گفت: روابط گسترده بین دو کشور ایران و پاکستان بویژه در حوزه زیارت، این امید را بوجود می‌آورد که در آینده این روابط روشن‌تر و پربارتر از گذشته باشد.

وزیر امور خارجه پاکستان در سفر یکروزه خود به مشهد مقدس پس از زیارت بارگاه منور رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.