وزیر بهداشت گفت: از این پس سقف کارانه و پلکان درآمد پزشکان متناسب با محل خدمت آن‌ها تعیین خواهد شد.

بهرام عین اللهی گفت: یکی از عوامل نابرابری‌های خدمات سلامت در مناطق محروم توزیع نامتوازن پزشک در کشور است.

به گفته وی باید انگیزه پزشکان را برای حضور در مناطق محروم و مراکز درمانی دولتی افزایش داد و برای پزشکانی که در این بخش‌ها خدمت می‌کنند، رضایتمندی ایجاد کرد.

او گفت: لازمه چنین تصمیمی این است که نسبت درآمد پزشکان شاغل در مناطق محروم و کلانشهر‌ها اصلاح و باز تعریف شده و توزیع پزشک با سند آمایش سرزمین منطبق شود.

عین اللهی گفت: با تصمیم جدید وزارت بهداشت، جذب پزشکان به بخش دولتی افزایش می‌یابد و بهره وری و کیفیت خدمات بیمارستان‌های دولتی بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
کاش به عمل کرد دکترها بیشتر توجه میشد خاله من چهارشنبه گذشته مفصل زانوش رایه آقای دکتری عمل کرده که پنجاه میلیون زیر میزی گرفته اونم به این صورت که یا باید معادل پنجاه میلیون دلار یا یورو یا سکه باشه درصورتیکه هزینه بیمارستان چهل و پنج میلیون تومان بوده یعنی زیر میزی بیشتر از هرینه بیمارستان جالب اینجا هست که زیر میزی تروم هم داشته چون قبل از عید یکی از آشنا ها لگن عمل کرده بود نزدیک چهل میلیون زیر میزی گرفته بود خدا میدونه این دکترها چه پوستی از بیمارها میکنن.ازاین نوع که دکتر ها فقط پول نقد میخوان خیلی زیاد هست تا دلتون بخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
باید همه دانشجوهای پزشکی بومی گزینی شن،ک بعد تحصیل درخدمت دولت و مردم باشد، نخبه ای ک بیاد از امکانات دولتی استفاده کنه، پزشک شه، بعدش بره خارج یا فکر جیب خودش باشه به چه درد میخوره، همون اول بره خارج بهتره، اگر بتونه
آخرین اخبار