رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: عملیات اجرایی زیباسازی رواق های حرم حضرت بی بی حکیمه (س) با مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

ابراهیم قاسمی گفت: این طرح با ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و درآمد‌های صندوق حرم بی بی حکیمه (س) اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه احداث زائرسرا و آشپزخانه عمومی در حرم حضرت بی بی حکیمه (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم (ع) از مهمترین نیاز‌های این بقعه متبرکه است می گوید: تامین اعتبار این طرح‌ها از محل بودجه دولتی و مشارکت‌های مردمی ضروری است.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران، زمین مورد نیاز این طرح‌ها تامین شده و از خیران نیک اندیش خواست برای احداث این زیرساخت‌های مهم پیش قدم شوند.

قاسمی می گوید: خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود به منظور احداث زائرسرا و دیگر فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز حرم حضرت بی بی حکیمه (س) را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۳۰۳۶۳۳ واریز کنند.

او گفت: با وجود سفر بیش از یک میلیون زائر به این مکان مقدس، کمبود زیرساخت‌هایی مانند زائرسرا، هتل و رستوران باعث شده گردشگران نتوانند در این مکان اقامت کنند و فرصت ایجاد ده‌ها شغل از دست برود.

حرم بی بی حکیمه (س) در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.