مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: روکش آسفالت محور‌های خوی - چالدران و راه روستای یاریم قیه با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، آغاز شد.

پیمان آرامون گفت: ۲ مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی شامل لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران و روکش آسفالت محور روستایی یاریم قیه این شهرستان به طول ۲ کیلومتر آغاز شد.

او می گوید: محور روستایی یاریم قیه شهرستان خوی به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال آغاز شده و بزودی با اتمام آن روستا‌های یاریم قیه، قانی قیه، زارعان با نزدیک به ۴۰۰ خانوار و ۲۰۰۰ نفر جمعیت از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این مسیر راه دسترسی شهرک حمل و نقل آذر کوهسار و کارخانه سیمان، ندامتگاه زارعان و چند تولیدی نیز ارتقا یافته و تاثیر بسزایی در توسعه دسترسی ایمن و سهل به این مکان‌ها به خصوص مراکز تولیدی و خدماتی خواهد داشت.

آرامون گفت: لکه گیری و روکش آسفالت محور خوی - چالدران در راستای افزایش ایمنی و بخشنده نمودن این محور به طول سه کیلومتر و اعتبار ۲۸ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های آغاز شده است.

او می گوید: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ادامه این مسیر نیز تا شهرستان چالدران در سریع‌ترین زمان ممکن لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.