رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: پیگیری هایی در خصوص بحث بازسازی اتوبوس‌ها در بخش خصوصی و ملکی انجام شده است.

آقای امیدوار گفت: کرج باید حدود ۵۰۰ اتوبوس داشته باشد که سرفاصله‌های استاندارد را برای مردم رعایت کند، این در حالی است که در حال حاضر در این شاخصه عملکردی کمبود اتوبوس داریم و همین موضوع باعث شده شهروندان ما در خطوط مختلف، انتظار بیشتری را برای رسیدن به مقصد تحمل کنند.

او می گوید: در بحث حمل و نقل عمومی پارامترهای مختلفی دخیل هستند که در این حوزه هر ناوگان حمل و نقلی وظیفه خاصی در شهر دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: به عنوان مثال در شهرهای مختلف برای مترو، منوریل، اتوبوس، تاکسی و ... برنامه ریزی‌های خاصی تعریف شده است، کرج به عنوان یک کلانشهر با افزایش جمعیت روزافزون نیازمند مترو به عنوان یک مود حمل و نقلی انبوه بر است که بنا به دلایلی تا کنون از داشتن این نعمت محروم بوده و تا زمانی که به همت مسئولان راه اندازی آن انجام شود، وظیفه جابجایی شهروندان به ناوگان اتوبوسرانی به عنوان مود بعدی گذاشته شده و این ناوگان مجبور است شریان‌های اصلی شهر را پوشش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.