فرمانده انتظامی آبادان گفت: اجرای طرح خلع سلاح‌های غیرمجاز به دستگیری ۴۰ دارنده سلاح در این شهرستان منجر شد.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان از ابتدای امسال تاکنون موفق به دستگیری ۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز در آبادان با هماهنگی قضایی و در راستای اجرای طرح خلع سلاح‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گفته او دستگیر شدگان از عاملان تیراندازی به درب منازل شهروندان بودند و در بازرسی از مخفیگاهشان ۱۸ قبضه جنگی و ۳۰ قبضه شکاری همراه با ۸۵۰ عددمهمات فشنگ کشف و ضبط شد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده قضایی بر علیه این متهمان و تحویل آن‌ها به دادسرا خبر داد.

سرهنگ زلقی گفت: ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری و ۱۱ ولیعصر با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به دستگیری سه متهم اصلی در این زمینه و کشف و ضبط ۲ قبضه سلاح جنگی شامل (یک قبضه کلاش و یک قبضه کلت کمری) ۲۱ عدد فشنگ، ۲ تیغه خشاب، ۲ قبضه سلاح سرد قمه، ۲ دستگاه گوشی اندروید مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: این متهمان در بازجویی با پلیس به ۲ فقره تیراندازی به درب منازل، یک فقره در مراسمات، هشت فقره سرقت موبایل که ۲ فقره از آن با تهدید سلاح گرم و سرد همراه بوده اعتراف کردند و پس از مواجه حضوری با مالباختگان برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با قرار صادره راهی زندان شدند.

او گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت زورگیری موبایل و تیراندازی به درب منازل در چند روز گذشته در سطح شهرستان، باتوجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.