فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در پارک های آبادان با اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و تفرجگاه‌ها خبر داد.

سرهنگ زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت : پس از دریافت گزارشات مردمی و با به اجرا درآمدن طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و تفرجگاه‌ها چهار خرده فروش مواد مخدر که حامل هشت قبضه انواع سلاح سرد و چندین بسته مواد مخدر بودند در پارک های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته او در این طرح پنج دستگاه موتورسیکلت به دلیل انجام حرکات نمایشی و همچنین همراه نداشتن مدارک قانونی در پارک ۱۷ هکتاری توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی گفت: در این طرح ۴۸ ساعته مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر نیز با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند چهار سارق سابقه‌دار حرفه‌ای و تحت تعقیب منازل فعال در دو منطقه هلال بریم و امیرآباد را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

او گفت: از مخفیگاه این سارقان هشت دستگاه پمپ آب منزل، یک دستگاه سیلندر گاز، یک دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه موتورسیکلت، هشت دستگاه گوشی موبایل اندروید، ۸۰ متر کابل برق سرقتی و مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زلقی به اعتراف این متهمان به ۱۹ فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و موبایل خبر داد و گفت: علیه همه متهمان پرونده قضایی تشکیل و از طریق قضات مربوطه پس از صدور قرار راهی زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.