دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری باند شش نفره‌ای خبر داد که فیلم سرقت اخیر آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود.

شهرام کرمی گفت : اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند سارق در محله بهار کرمانشاه حین سرقت از منزل دو خانم با آن‌ها درگیر می‌شوند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارقین چهار نفر به همراه دو همدست خود بوده اند که پس از سرقت یک واحد مسکونی تمام وسایل را داخل حیاط جمع می‌کنند که آن‌ها را به بیرون انتقال دهند، اما ناگهان با بازگشت صاحبخانه که دو خانم بودند، مواجه می‌شوند.

سارقین با مشاهده دو خانم تلاش می‌کنند تا خودرو آن‌ها را به سرقت برده و پا به فرار بگذارند که در این حین با مقاومت یکی از دو خانم روبرو می‌شوند.

در نهایت این خانم که خود را روی کاپوت ماشین سارقین انداخته بود به پایین پرت شده و به بیمارستان منتقل می‌شود که علیرغم شایعاتی مبنی بر فوت، خوشبختانه ایشان دچار جراحات سطحی شده و از بیمارستان هم مرخص شده است.

باتوجه به حساسیت موضوع پیگیری آن به سرعت در دستور کار ضابطین قضایی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و شناسایی سارقین که سابقه دار بودند، دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و اکنون هم در بازداشت موقت به سر می‌برند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.