معاون سیاسی اداره عقیدتی - سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ادامه مسیر هدفمند کردن و مردمی سازی یارانه‌ها و پیشگیری از رانت خواری بهترین راه حفظ اقتصاد در مقابل تکانه‌های شدید است.

حجت الاسلام حسن پرورش در حاشیه نخستین همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان پایور پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد گفت: بعد از اصلاح ارز ترجیحی، شبکه‌های معاند گفتند این اقدام برای اقتصاد مردم خوب نیست. در حالی که اگر خوب نبود دشمنان ساعت‌ها در این خصوص برنامه نمی‌گذاشتند.

او گفت: یکی از مسائلی که مردم را اذیت کرده چه در شرایط فروش نفت و چه در شرایط تحریم، موضوع معیشت و فشار شدید دشمن در این حوزه بوده است و برنامه دشمن در این حوزه این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

معاون اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: با اراده مسئولان و رئیس جمهور وضعیت شاخص‌ها بهبود خواهد یافت. این دولت به عنوان، دولت مردمی خدمتگزار به دنبال این است تا شاخص‌های اقتصادی را بهبود ببخشد. در کنار اصلاح ارز ترجیحی، دیگر ساختار‌ها از جمله بانک‌ها و گمرک هم باید درست شود و مردم نیز باید همراهی کنند.

حجت الاسلام پرورش گفت: با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، کالا‌های غیر اساسی وارد و یا در بازار آزار فروخته می‌شد یارانه‌های پنهان به جیب عده اندکی می‌رفت و بیشتر مردم از مزایای آن بی بهره بودند، اما دولت این ارز را اصلاح کرد و قرار شد مسیر اصلی خود را پیدا کند و مستقیم به دست مردم برسد.

نخستین همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان پایور پدافند هوایی شمال شرق ارتش با موضوع جهاد تبیین دیروز آغاز شد و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار