مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفتگاز در بخش حمل و نقل در سطح استان تشدید می‌شود.

سید حجت مدنی با تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفتگاز، ناوگان حمل و نقل دیزلی) باری و مسافری) در سطح مسیر‌های مواصلاتی استان اردبیل سهمیه نفتگاز تخصیصی خود را با کارت هوشمند سوخت دریافت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به نحوه تخصیص سوخت بر وسایل نقلیه گازوئیلی گفت: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت (نفتگاز) دارندگان وسائط باری و مسافری بر اساس پیمایش انجام شده که میزان سهمیه تخصیصی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال و در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

مدنی گفت: تامین سوخت با کیفیت و توزیع به موقع آن از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بحساب می‌آید و در حال حاضر ارائه سوخت (گازوئیل) بر اساس کارکرد ماهیانه، برای خودرو‌های برون شهری با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تائید امور پایانه‌های استان و برای خودرو‌های درون شهری با اخذ پروانه فعالیت و ثبت نام در آدرس www.utcms.ir و تائید شهرداری‌ها (تاکسیرانی) و صدور بار برگ روزانه امکان پذیر است.

او می‌گوید: سازمان‌های متولی) شهرداریها، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها) در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از مراجعات این قشر زحمتکش به جایگاه‌های سوخت جهت نفت گاز اضطراری می‌بایست نسبت به توجیه مالکین خودرو‌های مذکور و رفع مشکل سامانه‌ای آن‌ها در خصوص ثبت نام و تغذیه سهمیه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.