مصرف بیش از ۳۲۶ میلیون لیتر نفتگاز در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: بیش از ۳۲۶ میلیون لیتر نفتگاز در طی سال گذشته در سطح استان مصرف شده است.

سید حجت مدنی درباره نفتگاز بخش غیر نیروگاهی گفت: مصرف نفتگاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده بیش از ۳۲۶ میلیون لیتر بوده که با آنالیز و مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

مدنی از تامین و ارسال بیش از ۲۴۰ میلیون لیتر نفتگاز در دوازده ماهه نخست سال گذشته به نیروگاه سبلان خبر داد و گفت: برای سوخت‌رسانی مطلوب و بی وقفه به نیروگاه سبلان آمادگی کامل داریم.

او ضمن تاکید بر ذخیره‌سازی سوخت دوم می‌گوید: قبل از شروع فصل پاییز به همه مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنیم که سوخت دوم را ذخیره‌سازی کنند و در مورد نیروگاه نیز این اتفاق می‌افتد، چون معمولا به دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف زمستانی، دچار افت فشار گاز می‌شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.