تامین ۲۰۰ میلیون لیتر نفتگاز نیروگاه سبلان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال نزدیک به ۲۰۰ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سبلان اردبیل ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حجت مدنی گفت: نزدیک به ۲۰۰ میلیون لیتر نفتگاز در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال به نیروگاه سبلان تامین و ارسال شده که تامین سوخت پشتیبان این نیروگاه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل می‌گوید: ضرورت مصرف بهینه سوخت برای سوخت‌رسانی مطلوب و بی وقفه به این نیروگاه آمادگی کامل داریم.

مدنی درباره نفتگاز بخش غیر نیروگاهی گفت: مصرف نفتگاز در این بخش در بازه زمانی اشاره شده بیش از ۲۸۲ میلیون لیتر بوده که با آنالیز و مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

او می‌گوید: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: قبل از شروع فصل پاییز به همه مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنیم که سوخت دوم را ذخیره‌سازی کنند و در مورد نیروگاه نیز این اتفاق می‌افتد، چون معمولا به دلیل عدم صرفه‌جویی در مصرف زمستانی، دچار افت فشار گاز می‌شویم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار