مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در پی حادثه قطار مشهدبه یزد، ۳۵پرواز امدادی در فرودگاه شهدای طبس انجام شد.

طهماسبی گفت: با اعلام مدیریت بحران خراسان جنوبی هماهنگی و آمادگی لازم در فرودگاه‌های استان در لحظات ابتدایی این سانحه انجام و نخستین پرواز امدادی در ساعت ۸:۳۰ دقیقه به محل اعزام شد.

اوگفت: همزمان پرواز‌های امدادی از استان‌های همجوار به محل اعزام شدند و در عملیات امدادرسانی سانحه یاد شده سرویس هوانوردی به پرواز‌های امدادی صورت پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: تعداد ۳۵ پرواز امدادی طی عملیات یاد شده از فرودگاه شهدای طبس انجام و براساس هماهنگی انجام شده با اداره کل فرودگاه شهید صدوقی یزد تجهیزات روشنایی موقت باند از فرودگاه مذکور برای ارائه سرویس هوانوردی در شب ارسال شد.

طهماسبی گفت: عملیات سوختگیری، بالگرد‌های امدادی بدون وقفه و در شرایط ایمن انجام و نهاد‌های امنیتی و انتظامی با برقراری نظم وامنیت تسهیل کننده خدمات امدادی بودند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: علاوه بر پرواز‌های امدادی پرواز‌های مقامات عالی وزارت کشور و راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز به مجموع پرواز‌های فرودگاه طبس اضافه و عملیات هوانوردی فرودگاه شاهد ترافیک بالاتری بود، که با توان بالای متخصصان کنترل ترافیک هوایی، الکترونیک، ایمنی و فنی با استفاده از ظرفیت فرودگاه به بهترین شکل صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.