رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: کلاس‌های آموزشی، ترویجی بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و حیوان در این کلانشهر برگزار شد.

 رضا حفیظی گفت: در راستای آشنایی دامداران و روستائیان با بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و حیوان اداره دامپزشکی شهرستان به همراه اداره جهاد کشاورزی اهواز اقدام به برگزاری کلاس آموزشی، ترویجی در سطح روستای جسانیه بزرگ با هدف آگاه بخشی به افراد هدف نمود.

 او می‌گوید: در این دوره آموزشی ترویجی دامداران و روستائیان با راهکار‌های پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری‌های واگیر دامی و مشترک بین انسان و حیوان نظیر تب مالت، تب کریمه کنگو، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و هاری آشنا شدند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: در این کلاس‌ها ضمن توزیع بروشور‌های آموزشی، جلسه پرسش و پاسخ در زمینه بیماری‌های قابل انتقال میان دام و انسان برگزار شد و کارشناس حاضر در جلسه به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون، همکاری دامداران با اکیپ‌های دامپزشکی را بسیار تأثیرگذار و مهم دانست و گفت: هنگام رجوع اکیپ‌های اداره دامپزشکی برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های دامی نهایت همکاری را با آنان داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.