فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری سارق در سطح استان و کشف اموال سرقتی خبر داد.

 

سردار کیقباد مصطفایی در حاشیه رونمایی از اموال و وسایل کشف شده سرقتی از منازل و محموله‌هایی که توسط سارقین در جاده‌ها به سرقت می‌رفت در محل پلیس آگاهی استان با حضور فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج گفت: سرقت در محورهای مواصلاتی استان از خودروهای عبوری سنگین و باری در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و با هماهنگی دستگاه قضایی عملیات شناسایی سارقان اجرا شد که در کمترین زمان ممکن ۴ سارق اصلی در قالب دو باند حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

او می گوید: این سارقان در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص ساعات پایانی شب مبادرت به سرقت از خودروها و کامیون های محموله ها و بار ها می کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، از این سارقان چهار دستگاه خودروی سواری متخلف که در زمینه سرقت استفاده می کردند کشف، توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

مصطفایی می گوید: نیروهای پلیس منازل و محل های اموال مسروقه را شناسایی که مقدار قابل توجهی اموال مسروقه را کشف کردند .

او گفت: شناسایی مالباختگان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد که تعدادی از مالباختگان تاکنون مراجعه کرده و اموال خود را شناسایی کردند و با هماهنگی دستگاه قضایی اموالشان تحویل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان می گوید: پس از شناسایی باند سارقان محموله و اقدام جهت دستگیری آنها به تذکرات پلیس توجه نکرده اقدام به فرار کردند که بناچار به سمت چپ خودروی آنها شلیک شد و با وجود اینکه لاستیک خودرو آنها پنچر شده بود حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری را طی کردند و در نهایت توسط نیروهای پرتلاش پلیس دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.