۳۹ عکاس و فیلمساز در هفته فیلم و عکس مهاباد حضور دارند

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ۱۷ عکاس و ۲۲ فیلمساز در شانزدهمین هفته فیلم و عکس مهاباد، در شکل غیر رقابتی حضور دارند.

رحیم بایزیدی گفت: ۱۷ عکاس با ۱۹ قطعه عکس با موضوعات، کودک، طبیعت، مردم نگاری، طبیعت، پرتره و ... در بخش گروهی نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: از مجموع ۲۴۵ قطعه عکس از ۳۵ عکاس ۱۹ قطعه عکس از ۱۷ عکاس در نمایشگاه گروهی شانزدهمین هفته فیلم و عکس مشارکت دارند.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: در بخش فیلم ۲۴ فیلم تولیدی دفتر در ۲ سال گذشته از ۲۲ فیلمساز نیز در این رویداد فرهنگی حضور دارند.

بایزیدی گفت: از مجموع تولیدات ۲۰ فیلم داساتانی و ۴ فیلم مستند هستند که در طول دو روز برگزاری در ۴ سانس مختلف نمایش داده می‌شوند.

وی گفت: افتتاحیه شانزدهمین هفته فیلم و عکس روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح با افتتاح نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان شروع و نمایش فیلم‌ها نیز در ساعت ۱۱ قبل از ظهر در سالن آمفی تئاتر ارشاد نمایش داده می‌شود.

وی گفت: نشست کارگاه تخصصی در حوزه هنر بصری، جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور کارشناسان، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره ملی از جمله برنامه‌های جانبی شانزدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان مهاباد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.