سفیر ایران در پاکستان نوشت: ایران و پاکستان بر نهایی شدن هرچه سریع‌تر پروژه برق پلان ـ گوادر که ظرفیت صادرات برق ایران به پاکستان را بطور محسوسی افزایش می‌دهد، تاکید کردند.

آقای سید محمدعلی حسینی در تشریح دیدار خود با آقای شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نوشت: در دیدار با آقای شهباز شریف درباره ضرورت تلاش ایران و پاکستان برای فعال سازی کمیته‌ها و کمیسیون‌های مشترک از جمله کمیسیون مشترک اقتصادی و کمیسیون مشترک کنسولی، کمیته بانکی و سازوکار تهاتر میان دو کشور بحث و بررسی شد.

به گفته او، «گزارشی از آخرین وضعیت گذرگاه‌های جدید مرزی و نیز روند احداث بازارچه‌های مرزی جدید و ضرورت تجهیز گذرگاه‌های مرزی ارائه شد.»

سفیر ایران در پاکستان نوشت: نسبت به ضرورت استفاده از پتانسیل گسترده موجود در زمینه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با غلبه بر موانع و بررسی راه‌های جدید همکاری گفت‌وگو شد.

به گفته آقای حسینی، «طرفین بر نهایی شدن هرچه سریع‌تر پروژه برق پلان ـ گوادر که ظرفیت صادرات برق ایران به پاکستان را بطور محسوسی افزایش می‌دهد، تاکید کردند.»

گفتنی است؛ منطقه پلان در شهرستان چابهار قرار دارد.

 

تاکید ایران و پاکستان بر نهایی‌شدن پروژه برق پلان ـ گوادر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
چندین سال مسئولان داد می زنند برق برای مصارف داخلی نداریم مردم باید سرفه جویی کنند در عجبم از کجا می خواهد برق بیاره وبه پاکستان صادر کنه یا این مسئولان دروغ می گویند و یا این ترفندی برای گران کردن قیمت برق مصرفی مردم است.
آخرین اخبار